❤ ZWROTY
Możesz łatwo zwrócić zakupy korzystając z naszego modułu zwrotów. W tym celu kliknij w poniższy link.
Zwrotu możesz też dokonać w tradycyjny sposób.
Formularz zwrotu ☚ kliknij żeby pobrać
Prosimy o dołączenie do przesyłki ze zwracanym zamówieniem wypełnionego formularza zwrotu (brak formularza zwrotu może wydłużyć czas oczekiwania na zwrot środków).
Zwroty należy kierować na adres:
BLINK SHOP Joanna Pradellok
Dominów, ul. Brylantowa 18
20-388 Dominów
Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem lub do paczkomatów.
Prosimy pamiętać, że biżuteria z podanymi przez klienta literkami, tekstem, zdjęciem lub grafiką do wygrawerowania nie podlega zwrotowi (ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (art.38)).
Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.
Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni, a forma zwrotu zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia:
- płatność za pobraniem i przelewem tradycyjnym- zwrot pieniędzy na konto podane w formularzu zwrotu
- płatność przelewem natychmiastowym, BLIK, Przelewy24- zwrot w takiej formie w jakiej została dokonana płatność
❤ REKLAMACJE
Formularz reklamacji ☚ kliknij żeby pobrać
Prosimy o wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną wypełnionego formularza reklamacji wraz ze zdjęciem reklamowanego produktu.
W formularzu prosimy o wskazanie reklamowanego produktu oraz powodu reklamacji.
Zwrot kosztów realizowany jest przelewem bankowym.
Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji, a forma zwrotu pieniędzy zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia:
- płatność za pobraniem i przelewem tradycyjnym- zwrot pieniędzy na konto podane w formularzu reklamacyjnym
- płatność przelewem natychmiastowym, BLIK, Przelewy24- zwrot w takiej formie w jakiej została dokonana płatność